ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ژنرال سلیمانی فردی بسیار بزرگ و ژنرال بزرگ ایران بود.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو دونالد ترامپ در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز مصاحبه کرده و در موضوعات مهمی همچون چین، ایران، رژیم صهیونیستی، آراء رنگین پوستان، مهاجرین و افول آمریکا صحبت کرده است.

وی در مورد خرید نفت ایران توسط چین و همدستی آن با ایران در حمله به رژیم صهیونیستی گفت اصلا چین را در این موضوع مقصر نمی‌داند و گفت: من به چین گفتم این کار را نکنید و آنها گوش دادند. به آنها گفتم اگر ادامه بدهید دیگر نمی‌توانید با ایالات متحده تجارت داشته باشید.

ترامپ درمورد ایران گفت: آنها زمانی که من رئیس جمهور بودم جرات حمله به نیروهای آمریکایی را نداشتند و هرگز این کار را نکردند و من سلیمانی را حذف کردم چون او می‌خواست ارتش ما را نابود کند. سلیمانی واقعا ژنرال بزرگی بود، او ژنرال ایرانی بزرگی بود.

ترامپ در پایان از افول آمریکا صحبت کرد و گفت: ما یک ملت شکست خورده هستیم، من دوست ندارم این را بگویم ولی ما ملتی در حال افول عظیم هستیم، و رهبری داریم که خودش در حال افول عظیم است.

کد خبر 890734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام ما خیلی راحت آریو برزن ایران ژنرال سلیمانی را از دست دادیم نباید زخایر خود را مفت از دست دهیم حيف حيف
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    بیش از 18 شهید در حمله جدید رژیم اسرائیل به شهرکی در شمال لبنان/ آمریکا، انگلیس، آلمان و هم برخی کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در لنبان بودن و هستند. غرب جنایتکار از مهر ماه سال 1402 تاکنون انواع تسلیحات اسرائیل جنایتکار را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس غرب جنایتکار در مورد جنگ اسرائیل، غزه و لنبان و سوریه متهم است و نه مدعی غرب جنایتکار به طور علنی و آشکار از اسرائیل کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند چرا؟ افزایش شمار شهدای نوار غزه به 42 هزار و 389 نفر، آمریکا، انگلیس و آلمان شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در نوار غزه بودن و هستند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    هر رای به ترامپ و هریس، تایید نسل کشی غزه و هم لنبان است
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. ترامپ در سوریه، عراق، افغانستان و یمن مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کفیری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    ارتش وحشی آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که مبارزه با ایران بوده است و نه تروریسم
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    بیشرف عوضی.....دشمن مردم ایرانی...زمانی که رییس جمهور شدی بدترین تحریم هارو به سر مردم ایران آوردی.